zondag 20 april 2014

Boxer (weer ff inkomen)

Heerlijk wat dagen vrij, tijd om lekker te luieren en te haken, maar ook tijd om weer eens achter de naaimachine te gaan.
Na wat stille (en wat minder stille) hints ben ik achter de naaimachine gekropen om weer eens een boxer te maken voor mijn man. Net even opgezocht, de laatste dateert al weer uit 2012!? Ik heb het patroon van Sannalin er weer bij gepakt. Ik was de aangepaste patronen kwijt, dus ik heb een proefmodel gemaakt (die gaat naar de kledingbank) en daarna weer de aanpassingen in het patroon getekend.

Een restant lapje tricot uit de voorraad gepakt en deze vrolijke boxer gemaakt. Als deze helemaal goed zit volgen er weer meer, kleine moeite, groot plezier!

Fijne pasen nog verder.

5 opmerkingen:

  1. het is een bofkont, goeie hints geeft ie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja stille hints, het is weer een mooie geworden.
    Weer iemand blij gemaakt.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi stofje heb je gebruikt. Als het patroon goed is dan kun je weer een stapeltje nieuwe maken. Hoeft hij geen hints meer te geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jan weer blij! Je hebt een leuk grafisch stofje uitgekozen! Deze week nog eentje maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stofje! Wat zal je man blij zijn met jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!