zondag 26 oktober 2014

Haken voor Edukans

Gisteravond voor de tv knikkerzak nummer 3 gehaakt voor het Schoenmaatjes project van Stichting Edukans. Sparkelz-Creatief wilde 150 gehaakte knikkerzakken maken voor het einde van deze maand en op haar facebookpagina zie ik dat we dat aantal ruimschoots gaan halen! Deze drie gaan met een stel knikkers van de week op de post als een bescheiden bijdrage.
In onderstaand filmpjes zie je hoe de schoenendozen van kinderen uit Nederland ontvangen worden door kinderen in Ghana. Heerlijk toch, die blije gezichten!


Schoenmaatjes Ghana van Edukans op Vimeo.
I
patroon: aan te vragen via Sparkelz Creatief
garen: Catinia (100% katoen)
naald: 3


2 opmerkingen:

  1. Een projectje geslaagd dit weekend! En een echte creapower project! Zo lief..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk project en het is zeker geslaagd lijkt me. Tja haken kan ik niet. Maar ik zal het idee wel uitdragen bij de voor mij bekende hakers.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!